Український шаховий форум
Ви бажаєте відреагувати на цей пост? Створіть акаунт всього за кілька кліків або увійдіть на форум.


Український шаховий форум
 
Форумгра онлайнОстанні зображенняАуди А4: још спортом и још савремену Iccliv10ПорталПошукЗареєструватисьВхід
Щоб згорнути панель, клікніть на стрілку
Поділитися:
Задача дня від Shredder


Схожі теми

    Шаховий блог
    Автомобільний блог
    Медичний блог
    Будь-ласка, розмістіть наш баннер у себе на сайті. Дякую )




     | 
     

     Ауди А4: још спортом и још савремену

    Попередня тема Наступна тема Перейти донизу 
    АвторПовідомлення
    kpripper

    kpripper

    К-ть повідомлень : 2854
    Репутація : 36
    Дата реєстрації : 01.08.2009
    Звідки : Ukraine

    Ауди А4: још спортом и још савремену Empty
    ПовідомленняТема: Ауди А4: још спортом и још савремену   Ауди А4: још спортом и још савремену Icon_minitime14.04.23 22:59

    А4 симболизује основу марке Ауди. После четири година производње Ауди је направио свој успешан модел средње класе још више спортски и атрактиван. Изглед одражава нови језик дизајна компаније, а са становишта эргономической концепта, велики и потпуно нови екран осетљив на додир ММИ нуди клијентима искуство, који знају за своје смарт телефоне. Велики број мотора већ имају систем меког хибрида (MHEV) — захваљујући овој технологији електрицитета они добијају како ефикасност, тако и удобност. То важи и за Ауди С4 ТДИ, који је први пут испод хаубе је постављен мотор В6 ТДИ, 48-вольтовая бортовая мрежа и суперцхаргер са електричним погоном, реагирующий на спортивность још више спонтани убрзање. То је комбинација снаге,


    Спортски изглед: изглед


    Модел средње класе са спортским детаљима у дизајну сада изгледа још спортом и премиальнее. Предња решетка Singleframe постала више широка и равна, а хоризонталне линије испред и иза наглашавају ширину возила. У бочном облику тела доминирају снажно изражена мишиће преко крила и налази се између њих опущенная плечевая линија. На точковима постоје карактеристичне облике, носи у себи класичне гени quattro.


    У Ауди А4 (manual Б6) топовое извршење фарова има технологију Матрик ЛЕД са потпуно електронски високих греда. Концепт намештаја производа је такође нова: за екстеријер они сада зову Basis, advanced и С лине, а S-модели и А4 allroad quattro разликују сопственим погледом. Купци могу да бирају један од 12 боја бојење тела, укључујући и нова нијанса Терра Греи.


    У удобан кабини Ауди А4 поново доминирају хоризонталне линије. Централно место овде заузима панел инструмената, као и благо ротирани возачу нови мулти-тоуцх екран ММИ, што је кључни елемент новог эргономической концепта. Нови избор дизајна и паковања ентеријера S лине можете слободно комбиновати са пакетима спољашње завршне и понудити широк избор боја и материјала. У мраку пакет линије/амбијентално осветљење даје унутрашњост додатни стилска акценат.


    Будућност почиње данас: интернет технологије


    Захваљујући новом систему ММИ Ауди А4 са широким могућностима интернет нуди искуство, слично савременог смарт телефона. Екран осетљив на додир ММИ са звучника повратне информације замењује раније користи поворотно-гурнути дугме на централној конзоли. ТФТ екран високе резолуције има дијагоналу од 10,1 инча. Његова графика максимално чист и сведен на највише потребне, а структура мени има за циљ да се што је брже могуће сориентировать корисника. Претрага ММИ заснива се на слободном тексту и веома брзо проналази резултате претраге. Још једна занимљива нова функција система је способност да се гласовне команде са слободним фразама које се користе у свакодневном говору.


    Навигациони систем Ауди А4 је постала још више мултифункционални и једноставан за управљање. Портфолио Ауди цоннецт и Ауди цоннецт плус обухвата многе онлајн-сервиса, укључујући и услуге Ауто-to-Кс, који су део вештачке интелигенције возног парка Ауди. Заједно са онлајн-сервиса за детаљније информације, као што су саобраћајни знаци дуж трасе, паркинг на улици и информације о семафорима, сада такође на располагању. Кроз своје везе са серверима контролу семафора у одређеним градовима аутомобил добија информације о постављању семафора и може прилагодити брзину, да ако је могуће, могуће је да прође раскрсница заједно са укључивањем зеленог сигнала. Комбиновани уређај приказује личну препоруку за тренутну брзину или, сходно томе, преостало време до следећег зелене фазе — у случају да је возач већ чека на црвено светло. На тај начин, систем подржава предвидљив стил вожње и оптимизује саобраћај. Ова функција је део пакета Ауди цоннецт и у будућности ће бити понуђен за стално растућег броја изабраних европских градова.


    Услуге Ауди цоннецт за хитан позив и одржавање улазе у стандардну опреми, а бесплатна апликација myAudi вам омогућава да повежете паметни телефон власника до његовог аутомобила. Уз помоћ додатног кључа Ауди цоннецт возач може откључавање и закључати аутомобил, а такође у потпуности да покренете мотор са свог смартфона. Још једна занимљива функција је могућност персонализације, вам омогућава да сачувате подешавања до 14 корисника myAudi.


    Међу мноштвом иновација, са којима ажурирани Ауди А4 излази на тржиште, — велики скуп тзв. функције на захтев. Уз њихову помоћ, возач може слободно да прилагодите функције својој инфотаинмент систем, чак и после куповине аутомобила.


    У Немачкој је ова опција се примењује на системе интерфејса ММИ плус, Digitalradio ДАБ+ и Ауди за смарт телефоне. За то су предвиђене различите истека опције.


    У случају, ако купац први пут жели детаљније да се упознају са овом врстом опреме, постоји могућност да резервишете месечни пробни период. Већ у овој фази постоји могућност да рок може бити продужен за још месец, година и више. Ако клијент одлучи да не нареди опцију на дужи период, по истеку месец дана период аутоматски престаје без дужи активирање опције.


    По новом систему ММИ стоји такозвани Основни модул. Трећа генерација модуларни инфотаинмент систем MIB 3 изузетно моћна. Он ради са новим самостална комуникациони блок, који окупља све могућности повезивања, укључујући телефоније, функције интернет Ауди и Ви-Фи хотспот. Варијанте хардвера укључују телефонска говорница Ауди и озвучење Bang & Olufsen Премиум са тродимензионални звук за предња седишта.


    Укупно за комбинације инструмената за воланом на располагању три варијанте: две делимично аналогни информациони системи за возача и — у комбинацији са системом ММИ плус — потпуно дигитална виртуелна кабина Ауди virtual цоцкпит плус. Возач може да управља 12,3-инчни екран са графиком Фулл-ХД са мултифункционални волан, којима су на располагању три основне врсте. Пројекција екран пројектује важне податке о вожњи право у видно поље возача.


    Модели А4 такође нуде широк избор система за помоћ возачу. Опције у овој области су груписане у пакете "Турнеја", "Град" и "Парк". Један од посебно важних система у пакету "Турнеја" је адаптивни темпомат са функцијом Stop & Го и аутоматско подешавање дистанце. У комбинацији са предикативным асистент на ефикасност А4 пружа предвидљив и ефикасан стил вожње са убрзања и успоравања у зависности од сегмента. За то узимају у обзир различите податке Цар-to-Кс, као и информације из навигационог система и саобраћајне знаке.


    Повсеместная электрификация: диск


    За излазак на европско тржиште Ауди ће понудити линију од шест моторе за породице модела А4. Опсег њихове снаге се протеже од 110 kw (150 кс) до 255 кв (347 л. с.) — од Ауди А4 35 ТФСИ до Ауди С4 ТДИ. Нешто касније линију допуњују још два турбомотора: 30 ТДИ снагом од 100 кв (136 л. с.) и 35 ТДИ снаге 120 kw (163. л. ц.). Сви мотори — као четырехцилиндровые дизел, В6 ТДИ, тако и четырехцилиндровые серије ТФСИ — одговарају стандардима емисије Еуро 6 ДГ.


    Три мотора, предложених од тренутка изласка на тржиште, ће бити у комбинацији са системом меког хибрида (MHEV) на основу 12-волти на броду мреже, технологија, који помаже да се смањи потрошња горива и повећати комфор. Убрзо ће се појавити још два мотора са таквом функцијом. Ова повсеместная электрификация помаже да се смањи потрошња горива возног парка марке. У свакодневној употреби систем MHEV, по замерам Ауди, је у стању да смањи потрошњу горива у просеку за око 0,3 литара на сто километара.


    Нудећи избор шестиступенчатую механички мењач, семиступенчатую С трониц и восьмиступенчатую аутоматски мењач tiptronic, као и предњи или пун вожња са шест моторима, А4 нуди нешто за свачији укус и потребе. Осим основног ТФСИ мотор, све остале верзије А4 стандардно се испоручују са аутоматским мењачем. 35 ТФСИ снаге 110 kw (150 кс) у стандард у комбинацији са мануелним мењачем, а мало касније се очекује 40 ТДИ снаге 140 kw (190 л. с.) и предњим погоном.


    Спортски и хармоничан: шасија


    Уравнотежена шасија са израженом спортски нагибом савршено усклађује са карактером Ауди А4. Купци могу да бирају између стандардног учинка и спортске суспензије. Поред тога, предложено је да две опције аццоммодативе привесци. Један од њих — удобан привезак са подесивим амортизерима, одликује удобан вожњи и смањио на 10 мм путоказ просветом. Алтернативно, такође је на располагању спортска привезак са подешавањем опруга или без ње, а такође је смањена на 23 мм од клиренс. Захваљујући својим динамичким подешавања ова варијанта наглашава спортски карактер аутомобила, задржавајући добар комфор током вожње. Подешавања обе регулисаних подвесок под контролом уз помоћ система Ауди дриве select. Исто важи и за подешавања управљача, као и опционо за динамичко управљање аутоматским мењачем и гас. Са Ауди дриве select возач може да бира између пет главних начина рада.


    Дизел снага: Ауди С4 ТДИ


    Два S-модели серије А4 — Ауди С4 ТДИ и С4 ТДИ Авант — у европским верзијама ће бити опремљен моћним дизел мотором V6. 3.0 ТДИ комбинује моћне жеље, промишљено кретање и велику количину потеза на једном плату, а њени главни индикатори — снага 255 кв (347 л. с.) и максимални обртни момент 700 Nm. Лимузина С4 ТДИ убрзава од 0 до 100 км/х за 4,8 секунди, а максимална брзина је ограничена на електронике на око 250 км/х. Комбинација снаге, обртног момента и ефикасности чини Ауди С4 ТДИ јединствен представник свог сегмента.


    Суперцхаргер EAV са електричним погоном пружа велику жељу на обртаја и скоро инстант одговор гас. Захваљујући њему турбояма је практично немогуће, а реакција приликом подношења гаса молниеносна у свим условима. EAV повезан са новом 48 волти главни путни мреже, у коју је такође интегрисана технологија Mild-Хибрид. Дизел има још пуно потенцијала ефикасности, него MHEV-систем, интегрисани у 12-вольтовую онбоард мрежа у моделима серије А4. У С4 ТДИ ради следећа фаза овог типа технологије, као и технологија Mild-Хибрид ради на бази 48 волти на броду на мрежи. Уз помоћ моћног дц/ДЦ претварача 12-вольтовая мрежа повезује главни 48 волти на броду на мрежи. Први пут С4 ТДИ такође има моћан 48-вольтовый ременный стартер-генератор, који заправо је срце технологије Mild-Хибрид и при заустављању омогућава рекуперировать снага 8 кв. Извор енергије за ове технике служи литијум-јонска батерија са ваздушно хлађени капацитета 0,5 квх, који се монтира испод пода пртљажника. Систем меког хибрида S-модела има потенцијал за уштеду горива у реалним условима око 0,4 литара на 100 километара.


    За струјног пренос задовољава восьмиступенчатый машина типтроник и систем сталног комплетног погона quattro. Као опција нуди спортски диференцијал, који брине о активном расподели вуче између точкова задње осовине. Дакле, када се жива јахање на спољни точак за узврат емитује више вуче, што помаже да се благовремено сузбијање појаве тренд недовољна поворачиваемости. Суспензија S-Спорт је укључен у стандардну опреми. Захваљујући посебном подесили С он пружа спортски осећај вожње. Ово последње може бити додатно интензивирана опционом суспензије S-Спорт са подесивим амортизерима.


    За сваки пут и било које покрива: Ауди А4 allroad quattro


    Захваљујући технологији комплетног погона quattro и увеличенному на 35 милиметара дорожному просвету Ауди А4 allroad quattro комбинује висок ниво комфора приликом вожње са солидными офф-роад перформансе квалитете. У комбинацији са опционом суспензије allroad са подесивим амортизерима, карактеристична за трим, побољшавају како удобност, тако и трчање квалитета. Модел се разликује од стандардног А4 Авант различитим детаљима, као што су заштита у области дна тела или заштитних елемената надкрыльев, као и проширеном на 12 милиметара пречника точкова и проширена колея – на шест милиметара испред и на једанаест милиметара позади.


    Ауди А4 allroad quattro је доступан са три мотора на избор — један бензином и два дизел. Аутоматски мењач је укључен у стандардну опреми, а као алтернатива стандардном кућишту за накнаду доступни подесиве амортизери. Као и код стандардног А4 Авант, обим багажного филијала износи 495 литара, а када наслагане полеђини задње седиште и преузимању на кров обим се повећава до 1495 литара. Врата пртљажника и поклопац пртљажника стандардно имају електрични погон. Захваљујући додатни внедорожному режим система избор режима Ауди дриве select возач А4 allroad quattro има могућност избора од шест главних начина рада.


    За оне који хоће да буде први: ексклузивни модел Ауди А4 edition one


    За тржишне деби модела бренд са четири прстена на эмблеме нуди А4 у посебној серији "издање један". он се нуди за верзије Лимузина и Авант у комбинацији са три опције диска, и то: 2.0 ТФСИ снаге 180 кв (245. л. с.), 2.0 ТДИ снаге 140 kw (190 л. с.) и 3.0 ТДИ снага 170 kw (231 л. ц.). ). Спољни дизајн се заснива на экстерьере пакета S лине, дополненном неким елементима, као што су оптички пакет црне боје. Што се тиче ентеријера, купац може да изабере између пакетом избор дизајна ентеријера или линије. С.


    Излаз на тржиште у Европи


    У јесен 2019. године Ауди А4, као и модели С4 са погоном ТДИ ће ићи на тржиште Немачке и других европских земаља.


    На тржишта изван Европе Ауди ће понудити С4 и Авант са мотором 3.0 ТФСИ. Бензински турбоагрегат са директним убризгавањем горива у цилиндре има снага 260 kw (354 л. с.) и максимални обртни момент 500 њутн-метара, који је доступан у распону од 1370 до 4500 обртаја у минути. В6 мотор запремине лимузина С4 ТФСИ са 0 до 100 км/х за 4,7 секунде, а максимална брзина је ограничена на електронике на нивоу од 250 км/х. У С4 ТФСИ Авант класична убрзање од места до 100 км/х траје само две на стотинки секунде више.


    http://www.audimanual.ru/rs/A4/B5 - поправка аутомобила Ауди А4 Б5.


    Повернутися до початку Перейти донизу
     

    Ауди А4: још спортом и још савремену

    Попередня тема Наступна тема Повернутися до початку 

     Схожі теми

    -
    » Подбирайте футбольную обувь правильно, так как она обеспечит должный уровень безопасности во время занятий спортом
    Сторінка 1 з 1

    Права доступу до цього форумуВи не можете відповідати на теми у цьому форумі
    Український шаховий форум :: Майдан :: Балачки-
    Створити гнучкий форум | ©phpBB | Безкоштовний форум підтримки | Контакти | Поскаржитися | Останні теми