Na sajmu automobila u Parizu Nissan Micra je glasno reklamirana kao "revolucionarna". Dogodila se revolucija pete generacije u pogledu veličine, udobnosti i preglednosti. Dizajn je moderan, pogodan i za muškarce i za žene.
Ako tražite revoluciju u tehnologiji i šasiji, nećete je pronaći. Nova Nissan Micra izgrađena je na platformi odličnog, ali podcijenjenog malog obiteljskog automobila u Japanu, Note.
Zato je Micra već maxi. Za zemlju veličine Bugarske, gradski automobil ove veličine lako se može koristiti za duga putovanja ili odmor na moru.
Međutim, snaga ovog automobila ostaje u gradu. Stoga su se testovi automobila odvijali u uvjetima gustog prometa u Sofiji. Unatoč mučnim uvjetima na cesti, navikavanje na mikrofon je vraški naporno, a vožnja je ugodna.
Za to će se pobrinuti odgovarajući moderni gadgeti. automobil je opremljen Active Ride Control za poboljšanje udobnosti na cesti i Active Trace Control za smanjenje skretanja. Ove dvije nove stavke trenutno su dostupne samo za Qashqai i X-Trail (opis modela). Active Ride Control primjenjuje kratke impulse kočenja kako bi se smanjilo naginjanje karoserije pri prelasku neravnina. Active Trace Control regulira silu kočenja svakog kotača kako bi održao putanju koju je postavio vozač.
Upravljač također ima novi električni servo upravljač bez četkica za bolji osjećaj i povratnu informaciju vozaču.
Prvo iznenađenje dolazi kada sjednete za volan. Vozačevo sjedalo je nisko, ne tako visoko kao u modernim crossoverima.
To će vam dati bolji osjećaj za automobil. Oni koji vole viši položaj sjedenja, primjerice u autobusu, imaju više mogućnosti podešavanja sjedala, potpuno podesiv upravljač, kao i optimalan položaj papučica i ručice mjenjača. Postavljeni su tako da je što udobnije i visokim muškarcima i minjonima.
Model proizveden u Francuskoj pokreće 0,9-litreni 3-cilindrični turbobenzinski motor i 1,5-litreni dizelski motor od 90 KS. svaki. Uskoro stiže i atmosferski 1-litreni benzinac sa 75 KS.
Oba motocikla dovoljna su da auto težak nešto više od tisuću kilograma više nego dobro ubrza i bude vraški okretan u gradu.
Inačica ulja također zaslužuje pozornost, prema katalogu proizvođača, od 3,1 do 3,9 litara na 100 km. Izvanredan uspjeh čak iu stvarnim uvjetima, s litrom ili dvije više.
Micra također ima 7-inčni zaslon u boji u sredini koji omogućuje pristup audio sustavu, satelitskoj navigaciji, mobilnom telefonu, aplikacijama i glasovnom upravljanju Siri putem Apple CarPlaya.
Žurim s vama podijeliti prisutnost malih stupova ugrađenih u naslone za glavu na udaljenosti od ušiju suvozača. Oni su dio zadivljujućeg Bose sustava sa šest zvučnika koji je razvijen u bliskoj suradnji s Nissanom. Putnici također mogu iskoristiti prednosti novih Bose Super65 zvučnika ugrađenih u svaka od prednjih vrata koji stvaraju moćan bas zvuk, dok visokotonci u svakom A-zvučniku pružaju jasnoću zvuka.
Dinamičan izgled nadopunjuje 10 sofisticiranih i živih boja karoserije, uključujući Energy Orange. Dodatne mogućnosti prilagodbe eksterijera i interijera omogućuju vam stvaranje 125 različitih varijanti koje će vlasnicima omogućiti da ostave svoj stil na svojoj novoj Micri.
Snaga Micre kao istinski modernog predstavnika gradskih automobila je parkiranje. Automobil ima Around-View Monitor sustav koji koristi četiri kamere za virtualni pogled na automobil od 360 stupnjeva iz ptičje perspektive. Zaslon ima mogućnost podjele i prikaza krupnih slika sprijeda, straga i zdesna. Program "Moving Object Detection" upozorava na pojavu pokretnih objekata u dometu automobila.
Prilikom manevriranja možete pritisnuti tipku kamere za promjenu slike na ekranu. To će vam pomoći da shvatite koliko ste blizu rubnjaka i zaštititi svoje naplatke od ogrebotina.
Osim toga, Micra je doslovno natrpana modernom tehnologijom. Imamo inteligentnog asistenta pri kočenju koji "prati" jeste li primijetili automobil ispred sebe i jeste li na vrijeme zakočili. Računalo također intervenira pri napuštanju trake, dajući zvučna i vizualna upozorenja ili pomažući pri podešavanju upravljača i laganom kočenju, vraćajući vozilo u traku u slučaju slučajnog izlaska.
Tu je i pomoćnik za mrtvi kut te prepoznavanje prometnih znakova. Noću, poseban sustav uključuje duga svjetla i privremeno prebacuje na kratka svjetla kada se približava nadolazećem prometu. Tu je i pomoćnik pri kretanju na nagibu.